Polska

Write a comment

Długie przejażdżki autobusami na wycieczki terenowe lub zawody mogą być naprawdę nudne. Oczywiście, z przyjacielem lub dwoma i kilkoma grami do grania, czas może latać. Ponadto będziesz wiązać więź z innymi i umacniać przyjaźnie. Oto kilka klasycznych gier, zagadek i przypadkowych rzeczy do zrobienia, z których zazwyczaj korzystam.


Krok 1: gra o nazwie

Gra nazw jest zawsze klasyczna. Zwykle najlepiej jest grać z 4-8 graczami. Wersja, która mi się podoba, to miejsce, w którym pierwsza osoba myśli o nazwie zaczynającej się na literę "A" i mówi grupie. Następna osoba powtarza nazwę "A", a następnie wypowiada nazwę zaczynającą się na "B." Następna osoba powtarza wszystkie poprzednie nazwy i wypowiada imię "C", i tak dalej, aż przejdzie przez cały alfabet. Jeśli grupa chce, ludzie, którzy zapominają o nazwie, są "na zewnątrz".

Inna wersja gry nazwisk jest nieco trudniejsza. Jeden gracz wypowie dowolne nazwisko, a następna ma imię, które zaczyna się od litery poprzedniej. Na przykład, jeśli gracz 1 mówi "Abigail", następne imię musi rozpoczynać się od "L." Jeśli gracz 2 zdecyduje się powiedzieć "Leslie", następne imię musi rozpoczynać się od "E" itp. Nie możesz powtarzać żadnych nazwisk, więc może to być trudne. Powodzenia z tymi "Y". Wypróbuj Yolandę, Yoshi i Yvonne.

Możesz także wypróbować różne kategorie dla gry nazw, takich jak miasta lub celebrytów. Bądź kreatywny. Możesz nawet wypróbować choroby medyczne!

 

Krok 2: Korzystanie z otoczenia

Niektóre gry wymagają obejrzenia twojego otoczenia. Najczęstszym przykładem takiej gry jest I-Spy. Oto kilka innych.

Znaki alfabetu: gracze muszą oglądać znaki na oknach. Celem jest przejście przez alfabet (w porządku alfabetycznym), znalezienie słowa, które zaczyna się od każdej litery, gdy jesteś "na" to. Jest to świetne rozwiązanie zarówno dla początkujących, jak i dla osób starszych.

Wyszukiwanie alfabetyczne: te same przesłanki co znaki alfabetu, ale w tej grze nie szukasz znaków. Szukasz rzeczywistych obiektów lub obiektów fizycznych, które zaczynają się od litery, na której jesteś "włączony". Jest to o wiele trudniejsze, niż się wydaje, ponieważ większość ludzi nie widzi wizualnie i myśli słowami jednocześnie.

 

Krok 3: Riddle Me This.

Uwielbiam opowiadać zagadki z jednego prostego powodu: wiesz coś, czego nie robi ktoś inny, i sprawia, że ​​są naprawdę szaleni. Oto kilka gier z zagadkami, w które możesz grać godzinami, jeśli jesteś okrutny.

Zielone szklane drzwi (a.k.a. Zielona szklana sala):

Zasadniczo powiedz znajomym, że jest coś, co nazywa się szklanymi drzwiami i dozwolone są tylko niektóre przedmioty (i możliwe działania). Daj im kilka takich przykładów: możesz mieć młotek, ale bez gwoździ; możesz mieć łyżkę, ale bez widelca; książki, ale bez słów; drzewa, ale bez liści; jabłka, ale bez pomarańczy; księżyc, ale nie ma słońca; okulary, ale bez oczu; stopy, ale nie palce; itp. Postaraj się, aby gracze wymyślili przedmioty, które wchodzą do środka i odpowiedzą "tak" lub "nie". (Tajemna zasada jest taka, że ​​dozwolone są tylko słowa z podwójną literą.) Jeśli nie rozumieją w ogóle wzorca i są strasznie sfrustrowani w tym pozornie nielogicznym miejscu, możesz dać im wskazówkę zgodną z "spojrzeniem na litery "lub" co "zielony", "szkło" i "pokój" mają ze sobą wspólnego? " Ta gra jest fajna, gdy masz innych ludzi, którzy wiedzą, z kim możesz tworzyć nowe przykłady.


One Up, One Down:

Jest to gra typu pattern, która może lub nie może być bardzo udana. Pomaga mieć co najmniej 4 osoby. Istnieją 3 różne stany, które dana osoba może mieć: 1 w górę 1 w dół; 2 w górę; i 2 w dół. (Suma ogółem jest zawsze 2). Skoro znasz ten schemat, zacznij od stwierdzenia, jakim jesteś państwem. Niech kolejna osoba odgadnie, kim on jest, a jeśli się mylą, popraw je, mówiąc coś w rodzaju: "Nie, to dwie w dół". Kontynuuj to bez końca z innymi graczami, poruszając się w kółko. (Sekretem jest to, że mówisz o pozycji ramienia osoby: 1 ręka w górę i 1 ręka w dół, 2 ręce w górę lub 2 ręce w dół). Możesz swobodnie poruszać własnymi ramionami w subtelny sposób, aby zmienić tak zwane wzór. Czasami określenie pozycji ramienia może być trudne, ale możesz udawać, że uczysz się wzoru, dopóki się nie poruszy.

The Hat Game:

Do tej gry potrzebujesz wyimaginowanego kapelusza i posiadanie 4 lub więcej osób jest pomocne. Na przykład Peter, Alex, Steve i John są czterema graczami, a Peter jest dzwoniącym, co oznacza, że ​​to on zna grę i nikt inny tego nie robi. Peter mówi: "Jeśli mam kapelusz i przekazuję go Steve'owi, który przekazuje go Alexowi, który przekazuje go Janowi, który ma kapelusz?" Niemal niewątpliwie ktoś w grupie odpowiedziałby, że John ma kapelusz, ale nie zawsze tak jest. Dzwoniący powinien wtedy zadeklarować, kto naprawdę ma kapelusz, a następnie dzwoniący rozpoczyna nową "rundę". Osoba dzwoniąca może zmienić kolejność, w której ją przekaże, i aby sprawić, że będzie bardziej zagmatwana, może nawet przekazać ją sobie, innym graczom lub przedmiotom nieożywionym. (Sekretem jest to, że pierwsza osoba, która mówi po pytaniu "Kto ma kapelusz?", Mówi mu, że ma kapelusz). To naprawdę może sprawić, że ludzie będą zdezorientowani, ale ktoś prawdopodobnie ostatecznie się złapie.


Krok 4: Wymyśl grę!

Czasami mam losowe, twórcze pomysły na gry. To, czy to naprawdę działa, to zazwyczaj fuks. Oto historia Spearmint Rhino:

Siedziałem przez ponad 10 godzin w autobusie pełnym nastoletnich maniaków zespołu, kiedy zauważyłem billboard dla klubu dżentelmenów o nazwie Spearmint Rhino. Pomyślałem sobie, to najbardziej absurdalne imię, jakie kiedykolwiek słyszałem. To tak, jakby ktoś wybrał rzeczownik i przymiotnik i zrzucił je razem. Jest to podstawowe założenie gry, którą wymyśliłem, Spearmint Rhino. Jedna osoba pomyśli o dowolnym przymiotniku i powie coś w stylu "Mam przymiotnik!" Wtedy ktoś inny powinien wymyślić dowolny rzeczownik i powiedzieć coś takiego jak "W porządku, mam rzeczownik". Osoba 1 mówi przymiotnik na głos, a osoba 2 mówi rzeczownik zaraz po przymiotniku. Wtedy każdy słuchający lub uczestniczący może zdecydować, co to jest wymyślona nazwa. Na przykład jest to zespół, klub taneczny, sklep odzieżowy, piekarnia, napój alkoholowy itp. Ta gra może trwać wiecznie, ponieważ pula słów jest tak duża!


Krok 5: Ołówek + papier = ZABAWA

Ten jest niczym nie myślenia. Weź ze sobą notatnik i ołówki i graj w proste gry z jedną lub kilkoma innymi osobami. Granie w kółko i krzyżyk, kata i gry w kropki i skrzynie są dość powszechne, ale mam też inne sugestie.

Kategorie

Narysuj siatkę / wykres z literą w każdym polu w kolumnie po lewej stronie. Mogą to być dowolne litery lub literować swoje ulubione słowo. W górnym rzędzie napisz kategorie, takie jak "imię dziewczyny", imię chłopca, część ciała, zwierzę, miejsce, zawód, kolor, samochód "itd. Gracze na zmianę wymyślają słowa dla każdej kategorii zaczynającej się od litery tego wiersza. Celem jest wymyślanie słów, których nikt inny nie użył. System punktowy? Zależy od Ciebie.

Czemu? Bo.

Każda osoba pisze pytanie zaczynające się od "dlaczego", takie jak "Dlaczego psy szczekają?" lub "Dlaczego mężczyźni mają sutki?" lub "Dlaczego ludzie ziewają?" Następnie złóż górną część papieru, aby ukryć pytanie i przekaż je komuś innemu, kto, nie czytając pytania, pisze odpowiedź zaczynającą się od "ponieważ", np. "Ponieważ Niemcy zaatakowali Polskę" lub "ponieważ twoja matka tak powiedział." Następnie przeczytaj pytania i odpowiedzi dotyczące zabawnych wyników.

Budowa słowa

Zasadniczo, jeden gracz pisze list. Inna osoba dodaje literę, z zamiarem zapisania określonego słowa. Każdy gracz dodaje dodawanie, dopóki żadna z nich nie doda kolejnej litery. Jeśli jedna osoba uważa, że ​​inny gracz nie może myśleć o danym słowie, może rzucić mu wyzwanie, aby ukończyć słowo.

ZACIER

MASH to ulubiona gra dla młodszych dzieci. Jest to gra służąca do przewidywania przyszłości osoby. Jeden gracz mówi drugiej fortunę. Wróżka rozpoczyna od zapisania możliwych wyników, zaczynając od MASH (dwór, mieszkanie, szałas, dom) i zwykle tworząc kategorie takie jak współmałżonek, kariera, kariera współmałżonka, samochód, zwierzę domowe i liczba dzieci. Możliwe opcje są zwykle mieszaniną dobra, zła i średniej. Magiczna liczba jest wyprowadzana przez kasjera dokonującego oznaczeń i osoby mówiącej, kiedy przestać. Magiczna liczba jest używana do eliminacji wyborów do lewej z jedną odpowiedzią na kategorię. Na przykład, jeśli liczba wynosi 4, kasjer liczy M (1), A (2), S (3) i H (4). Dom nie jest już opcją. Kontynuuj używanie magicznej liczby, pomijając przekreślone opcje i gotowe kategorie.

SOS

Podobnie jak w przypadku kółko i krzyżyk, zacznij od siatki o wymiarach 3 x 3 lub większych, ale nadal równej szerokości i wysokości. Każdy z graczy może postawić S lub O w dół, przy czym obiekt jest dla gracza, aby utworzyć na swojej kolejności sekwencję S-O-S wśród połączonych kwadratów (albo po przekątnej, w poziomie albo w pionie) i utworzyć tyle sekwencji, ile się da. Jeśli gracz otrzyma S-O-S, może kontynuować turę, dopóki nie wykona już sekwencji. W przeciwnym razie zamienia się na przemian. Aby śledzić, kto stworzył który, jeden gracz okrąża sekwencje, a drugi umieszcza linię przez ich.

Czas na pisanie!

Łatwo. Jedna osoba robi duży bałagan na papierze, a inna osoba dodaje do niej i tworzy obraz. Altówka! Zobacz inspirację na Youtube.

 

Krok 6: czas prywatny

Jest zrozumiałe, że możesz nie być w stanie wchodzić w interakcje z innymi przez całą podróż lub, że możesz tego nie chcieć. Oto kilka czynności, które możesz wykonać samodzielnie:

  • osobisty odtwarzacz muzyki / wideo
  • czytać książkę lub czasopismo (jeśli nie odczuwasz mdłości)
  • za pomocą telefonu komórkowego
  • rysunek
  • przenośna gra wideo
  • przekąsić coś
  • sudoku, krzyżówki itp.
  • oczywiście śpiąc

Ostatnie wskazówki:

Jazda nie potrwa długo, jeśli będziesz zajęty. Jeśli jesteś zmęczony próbowaniem gier z innymi ludźmi, nie zapomnij, że możesz z nimi porozmawiać. Rozmowa to świetny sposób na przekazanie czasu i poznanie kogoś lepiej. Jeśli dojdziesz do punktu, w którym czujesz się znudzony, spróbuj czegoś nowego. Zmień zasady gry lub zacznij opowiadać historie. Zawsze jest coś, co możesz zrobić, więc nie umieraj z nudów, proszę.

Say something here...
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.